ישראלה ישראלי
מגורים: פתח תקוה | שנת לידה: 1977
054-0000000 | 12345@gmail.com
- בעלת ניסיון באדמיניסטרציה ובמתן שירות בק אופיס, לרבות ניהול משרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לבכירים.
- מנוסה בעבודה מול לקוחות וספקים, ניהול יומנים, ביצוע תיאומים מול מגוון ממשקים ומעקב אחר תהליכים.
- מקצועית מאוד ובעלת מחויבות גבוהה למשימות ומוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ, דייקנות וסדר.
- יכולת הנעת תהליכים, יחסי אנוש מצוינים לצד אסרטיביות, התנסחות רהוטה בכתב ובע"פ.
ניסיון תעסוקתי:
2013-כיום
מנהלת אדמיניסטרטיבית, חברת HELLLLO.
- ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה, לרבות מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות וספקים.
- ניהול מס' יומנים במקביל, לרבות של חברי ההנהלה ובעלי החברה, תיאום ישיבות מרובות משתתפים.
- ניסוח והקלדת מסמכים בעברית ובאנגלית, תרגום מסמכים, טיפול בדואר יוצא/נכנס ארגון אירועי חברה.
- טיפול בנושאים שוטפים מול ספקים, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, הזמנת אנשי מקצוע לתיקון בתקלות.
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי לסוכני המכירות, תיאום פגישות, הכנת מסמכים וטיפול בנושא הרכבים והסלולר.
- מעקב אחר חשבוניות, בדיקת דוחות, חיובי כביש 6 וקנסות ואישור חשבוניות לתשלום.
- רכב - עבודה מול חברות ליסינג תפעולי וחברות השכרה, לרבות טיפול בקנייה והשכרה.
- סלולר - אשת הקשר מול חברת הסלולר, טיפול במעבר לחברה חדשה, סגירת תנאי תשלום ושירות.
2012-2011
מזכירות ובק אופיס, חברת איריס בע"מ.
- מתן מענה טלפוני ללקוחות, קבלת קהל, ניהול יומן ותיאום פגישות, הקלדה ותיוק מסמכים.
- תמיכת בק אופיס בתהליכי רכישת דירות, לרבות עדכון מפרטי דירה.
- עבודה מול ספקים ויועצים מקצועיים והעברת תשלומים, עבודה מול עו"ד והחתמה על טפסים.
2011-2010
מזכירות ובק אופיס, יהודה ובניו - בניה.
- ניהול מס' יומנים ולו"ז מורכב של מנהל המחלקה ומנהלי העבודה תוך תיאום בין גורמים חיצוניים רבים.
- מתן תמיכת בק אופיס שוטפת למנהלי העבודה בשטח ומתן מענה מקיף לפניות דיירים/חברות ניהול.
- הזמנת קורסי בטיחות לעובדי אתרי הבניה, תיאום מועדי קורס ובקרה על הגעת העובדים.
- מענה לטלפונים, הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, ריכוז הצעות מחיר מספקים והזמנת ציוד.
2010-2001
מנהלת משרד ומזכירה בכירה של יו"ר החברה, שולמית אחזקות בע"מ.
- ניהול המשרד באופן שוטף, ניהול יומן היו"ר ושל חברי דירקטוריון ותיאום פגישות וישיבות בארץ ובחו"ל.
- ניהול תכתובות בעברית ובאנגלית, תרגום מסמכים, ריכוז מסמכים מהבנקים והכנת החומר לישיבות דירקטוריון.
- מעקב אחר משימות ותהליכים, מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות וספקים, ניהול קופה קטנה.
- תיאום טיסות ומלונות בחו"ל ליו"ר ותיאום פגישות עם בנקים ולקוחות בחו"ל.
2001-2000
מזכירה, אפי נדל"ן.
השכלה:
- בוגרת תואר B.A במדעי החברה, האוניברסיטה הפתוחה. (2007-2002)
- בגרות מלאה, תיכון עיוני 'השלום ואילון', פתח תקוה. (1995-1992)
שפות: עברית - שפת אם | אנגלית – רמה גבוהה
יישומי מחשב: שליטה ביישומי Office, דוא"ל ואינטרנט.
שירות צבאי: שירות מלא , פקידה בחיל הים.
** המלצות תינתנה עפ"י דרישה